de-vakanties-van-2022.reismee.nl

Het is bijna zo ver.

Zo, vandaag de laatste werkdag voor Eveline.

Mart is nog druk met het klaarmaken van onze rijwielen, want die moeten natuurlijk spic en span en geheel nagezien mee.

Morgen gaat schrijver dezes nog even naar de kapper voor een fris en fruitig vakantiehoofd, en met een beetje geluk wordt Martin ook nog gemaaid. En dan zijn we er klaar voor!

Nou ja, hoho, er moet nog ingepakt worden. Maar belangrijker: er moet nog gebakken en gebraden worden! Koekjes voor de Toesjes, wat klinkt dat leuk, en voor onszelf ook nog lekkere dingen, en een grote pan met sudderlapjes, want zonder lapjes geen echte Bosrand vakantie!

Vooral ook niet de kaart en kaartendrager vergeten, de medicijnen, de regenkleding, enfin, dat komt donderdagavond als de kleinkinderen vertrokken zijn. Want ze zijn reuze behulpzaam, maar inpakken doe ik liever zelf. Anders zitten we de hele week op een dieet van Buurman en Buurman koekjes, aardbeienlimonade, matzes en worst! Om over de berenpippies maar te zwijgen! Voor degenen die geen Noah's spreken, pippies is chippies!

Vrijdagavond volgt het eerste echte log, tot dan!

Ella

En hoelang blijven jullie deze keer weg?

Lucienne

Veel plezier jongens! Ik ga weer met plezier meelezen voor het slapen gaan! En neem toch ook maar wat pippies mee voor onderweg! Tot over een tijdje!

Cor & Marja

We wachten af alvast een fijne vakantie, we lezen graag mee.

Dilia

Veel plezier en ik geniet van de leuke verhalen

Shenan

Veel plezier!

marja

heel veel plezier. lekker geniet. dan die ik dat ook met jullie gezellige verhalen.