de-vakanties-van-2022.reismee.nl

Een onverwachte verrassing!

De titel klopt natuurlijk niet, want een verrassing is altijd onverwacht. Maar dat geeft wel de mate weer van onze blijdschap! Jullie zullen wel denken, wat zijn ze vroeg met hun log dit jaar! Dat komt door het volgende:

Vanmiddag kwam er een berichtje van Ria, onze trouwe lezers wel bekend als eigenaar van camping de Bosrand te Speuld. Zij heeft onverwacht de Linde vrij de komende 2 maanden. Of we zin hadden om Martin zijn verjaardag op de Veluwe te vieren. Na enig overleg alhier vanwege de pelletketel, die af en toe wat voer wil, hebben we besloten om inderdaad een klein weekje in de Linde te gaan vertoeven. De Linde zal sommige trouwe lezers ook bekend in de oren klinken, dit mooiste chalet van de camping heeft Mart ook nog eens helpen plaatsen. Prima geïsoleerd en voorzien van CV, zullen we het daar wel uithouden. Uiteraard hopen we op sneeuw! We hebben via Ria aan Bram gevraagd of we dan de arreslee en het paard mogen lenen. Ria heeft dat beloofd, dus we houden ons hart vast als we arriveren, wat ze voor grap voor ons in petto hebben....

Zo fijn dat alles weer open is, want nu kunnen we uit eten of lekker gebak eten, bijvoorbeeld bij onze favoriete stek in Nunspeet, bakkerij Uniek. En vanwege Mart's verjaardag hebben we het plan opgevat om de vrijdag van aankomst, dus echt op zijn verjaardag zelf, uit eten te gaan bij het Boshuis te Drie. Ze schijnen daar wildzwijn stoofpot op het menu te hebben!

We gaan ons wel amuseren!

Wordt vervolgd op 11 februari!

Martin

Nou een vervolg op de 11e verwacht ik wegens dronkenschap niet.

Jantine

Super leuk genieten jullie er maar lekker van ik hoop op sneeuw voor jullie.

Cor & Marja

Zeker een leuke verassing, en elk jaargetijde heeft zijn mooie kanten ga die maar ontdekken wij lezen het wel.
Fijne dagen.

Janine

Wat leuk zo'n onverwachte vakantie. Jullie hadden natuurlijk nog wat te goed aangezien van de zomer er heel wat afgeklust is. Heerlijk hoor. Geniet er van.

Rianne

Wat ontzettend leuk Eveline! Heel veel plezier. Fijne dagen en geniet ervan samen.

marja

hoop op sneeuw ik hoop het voor jullie al zou het alleen voor een ritje met de slee zijn.
gelukkig is alles open voor een lekker hapje en drankje. geniet ervan.